۱۲ پاسخ

رحیم کیه ؟
چرا حساس شده 😐 بعد تو چرا بخاطر حساسیت رحیم گریه میکنی وات د فاز

منم همینجوریم ولی گریه نکن برای بچت خوب نیست

خدا برا رحیم نسازه😶😂

😂😂😂😂😂کامنتااا

داشتم میگفتم خدا خیرت نده رحیم😔😂😂😂😂

منم دیشب دوتا سطل اشک ریختم

اها منظورت روحیه س😂😂

رحیم کیه

رحیم کیه😂

ووای من فکر کردم اسم شوهرت رحیمه🤣

هورمون‌ها بهم ریخته طبیعی

فک کردم رحیم اسم بچه س 🤣🤦

سوال های مرتبط