۶ پاسخ

پیش پشتیبان میبرم

من جز دانشمند هیچکس قبول ندارم
اصلا اجازه نمیدم کسی جز دانشمند پسرمو معاینه کنه

من پیش دکتر لسانی میبرم خیلییییی خوش اخلاق و خوبه .میدون سعیدی .پیش پشتیبانم رفتم خوب بود

پشتیبان و حیدری

دانشمند فقط اسم در کرده
خیلی شلوغِ رسیدگی شم خوب نیست
فقط میخواد زود از تو اتاق بیرونت کنه😅

بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر فقط مسعود عموزاده

سوال های مرتبط