۳ پاسخ

منم واژنم تیر میکشه دردای خفیف پریودی دارم خیلی نگرانم شمام دارین این دردا رو ؟

نه چیزی نیست من هم همینم

نه عزیزم نگران نباش بخاطر رشد جنین هست

سوال های مرتبط