من پای مرغمو تمیز شستم ناخونشو گرفتم با یه هویج و یه پیاز ریختم تو قابلمه یه صب تا غروب کامل پخت ابش جمع شد حالت ژله ای گرفت ابشو جدا کردم استخون هاشو جدا کردم گوشتاشو با هویج (پیازو انداختم دور) یه دور میکس کردم بعد ی دورم با ابش میکس کردم از صافی رد کردم ریختم تو ظرف شب تا صب گذاشتم یخچال خودشو گرف تقسیمش کردم ریختم تو ظرف گذاشتم فریزر
پا مرغ رو تمیز بشور بریز تو قابلمه آب هم بریز جوش ک اومد زیرشو خوووب کم کن ۶ .۷ ساعتی بزار خوب بپزه ژله هاشو پس بده وقتی ک پخت و لعاب داد بریز تو سبد با گوشکوب هم بکوب خوب عصارش بیاد بیرون و بعد بسته بندی کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.