وازلین بزن
خوب معلومه دیگه یا پا برهنه میره حیاط یا فقط صندل میپوشه برا بیرون
الهی بگردم پماد آد بزن براش شبا حتما تا صبح بزار
اگزما شده عزیزم پسر منم همینجوری شده بوذ اگر دارو نگیری زیادتر میشه ب من پماد بتامتازون و موپیروسین و کلوتریمازول داد دکتر ترکیبی میزدم خوب شد
سابیده شده ترک خورده
پابرهنه اس اکثرا ؟منظورم بیرونه
پوستش نازکه زود سابیده میشه
از کفشش نیست؟
رو موکت راه نرفته؟
وازلین فیروز اگر داری بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.