۲ پاسخ

ترانگزامیک اسید هر ۱۲ ساعت و مفنامیک اسید هر ۶ ساعت بخور قطع میشی
منم پدرم‌درامد انقد ازم خون رفت آخر پیام دادم دکترم گفت اینارو بخورم
موعد آمپولم ۲۴ فروردین بود تزریق نکردم ولی هنوز پریود نشدم نمی‌دونم چیکار کنم
دلم میخاست یه دور پریود بشم بعذ برم دوباره آمپول بزنم

چه ربطی به آمپول داره ؟
مگه آمپول خونریزی میاره؟؟
من تازه میخاستم بزنم که

سوال های مرتبط

مامان امیررضاامیرعباس مامان امیررضاامیرعباس ۱۳ ماهگی