عزیزم دکترشیفت زایمانت کنه زیادنمیشه چون کلا توسزارینی هستی بخاطردقلوبودن نهایت بشه ۵تومن
الکی هزینه نکن به دکترت
دکتر من ۱۷دستمزد میگیره بیمارستانم با بیمه سلامت ۵تومن
منظورم اینه من که سزارینم پزشک هزینه کامل میگیره یا ن
بیمارستان دولتی میرم
بزنگ واحد ترخیص هربیمارستانی که میخوای بری بپرس
اگه میخای هزینش کم بشه عزیزم باید بری بیمارستان دولتی تازه بدون بیمه کلی هزینه میشه
بستگی داره کدوم بیمارستان بری عزیزم
دوقلو کلا سزارینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.