نی نی منم‌ بدنیا اومد خدایا شکرت

۱۰ پاسخ

بسلامتی عزیزم چشمت روشن خدا حفظش کنه ❤️❤️🥰🥰

مبارکه عزیزم

سلامت و تندرست باشه😍🥰

دردش چجوری بود؟؟

راحت شدی عزیزم...مبارکت باشه واسه ما هم دعا کن این روزو با خیال راحت ببینیم

مبارک باشه عزیزم
ازایپیدورال استفاده کردی؟؟؟میشه بگی چه جوری بود؟

مبارکه قدمش پرخیرو برکت باشه الهی

مبارکه طبیعی بودی؟

به سلامتی قدمش مبارک باشه 🌹

😍🤲🏻

سوال های مرتبط

مامان دلیار🍭🎀 مامان دلیار🍭🎀 ۱ ماهگی
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی
مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان fandogh مامان fandogh ۶ ماهگی
مامان کامیاب مامان کامیاب ۲ ماهگی
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 ۱۵ ماهگی
مامان گردالو🧿 مامان گردالو🧿 ۶ ماهگی
مامان (◍•ᴗ•◍)❤︎ مامان (◍•ᴗ•◍)❤︎ ۱۰ ماهگی
مامان آقا دیان مامان آقا دیان ۴ ماهگی