خانما از کی توی غذای بچه هاتون نمک می زنین

۶ پاسخ

مرسی از همتون ❤️🌹

من میزنم ولی خیلی کم

از ۸ زدم چون دیگ نخورد

من میزنم یکم چون بدون نمک نمیخوره

تا یکسالگی نزن

میگن یک سالگی

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۷ ماهگی
مامان لیانا نازدونه مامان لیانا نازدونه ۱۶ ماهگی