خانما شما از کی غذای انگشتی ب بچه هاتون دادین😉

۳ پاسخ

فکر میکنم این سن زوده فعلا غذاشون نرم و رقیقه از ۸ ماهگی میشه

غذای انگشتی چیه

من ب پسرم از 8ماهگی بش دادم

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی