۵ پاسخ

هنوز له میکنم ،برنج شوید گوشت با اب قلم میپزم دوس داره

بهداشت گفت یکم ماکرانی بریز تو ظرفش
نون بده دستش

نون خالی دوس دارن

دیروز دادم بهش اولی رو تو تاپیکام هست

منم هنوز ندادم میترسم البته غذارو با میکسر میکس نمیکنم با پشت قاشق یا چنگال له میکنم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی