خانما غذای انگشتی چی میدید به نی نی ها😍

۴ پاسخ

@komaki_koudake_manاینجا کلی تنوع برای غذای کمکی

من نون میدم دستش میخوره خودش جوجم
پنکیک
بیسکویت مادر
سیب زمینی سرخ کرده
میزارم جلوش میخوره
البته با کلی کثیف کاری😖😖

کوکو
کتلت
کیک
پنکیک
برش نون
بیسکویت

من واقعیتش یک مدل نون بربری تازه اندازه دوتا انگشت برش میدم سرش ماست میزنم و ماهان میخوره
واینکه زوده از الان بهش انگشتی بدی

سوال های مرتبط

مامان Delvin👧🏻 مامان Delvin👧🏻 ۹ ماهگی
مامان مامان خوشگلا مامان مامان خوشگلا ۱۳ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱ سالگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی