صبونه ها چی میدید به نی نی ها

۴ پاسخ

فرنی . سرلاک . اتومیل . والا پنیر یا تخم مرغ که نمیخورن

من سرلاک خرما و سرلاک حریره بادم فرنی اتمیل موز از اینجور چیزا پسر من زرده دپسندارخ اپز قاطی فرنی یا ناهارش میکنم

فرنی ساده یا با حریره بادام یا با پوره موز، سرلاک، زرده تخم مرغ با کره
نون نمیدم هنوز چون دندون درنیاورده🥰

نون پنیر رو ول نمیکنن پسرای من،لا به لای نون پنیرشون چیزی که میخوامو میدم بهشون،فرنی مثلا،سرلاک یا تخم مرغ یا عدسی،توی تاپیکام چندتا ایده گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی