اره میدم
۱/۳ موز و میخوره
موز چون زود سیاه میشه تا روزی که موز داشته باشیم میدم🤣🤣
اما گاهی با سیب قاطی میکنم گاهی خامه و کره میزنم که یوبس نشه.
من دخترم دوست نداشت و هرچی تلاش کردم با مواد غذایی دیگه ترکیب کردم همه رو تف میکنه
من هر روز برا صبحانه اش تقریبا دو بند انگشت به فرنیش میزنم
الان که مریضه نمیدم ولی قبلش روزی یکبار درحد ۵ قاشق چای خوری له میکردم میدادم
اره پسرم عاشق فرنی موزه
هروقت موز داشته باشم میدم
حالا چنروز پشت سرهمم شده باشه میدم
تموم ک میشه سیب میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.