هرکسی یه نظر و دیدگاهی داره
یکی دوس داره طبیعی تجربه کنه
ولی یکی مثل من طبیعی براش قفله اصن نمیتونم بهش فکر کنم و سزارین رو انتخاب کردم بدون فکر
۱۰۰٪ که طبیعی
منکه خیلی راضیم از طبیعی
هیجکدوم جفتش درد داره ترس داره دلهره داره
من سزارین بودم عالی بود، الان خودم بلند شدم کارامو میکنم مامانم و خواهرم به نی نی میرسن، ولی بستگی به خودت داره من کلا سزارین بیشتر دوس داشتم تا طبیعی
بستگی به بدنت و تحملت داره اگر توانشو داری و نمیترسی طبیعی بیارچون عوارضش کمتره و بعدش دردی نداری
سزارین دردش از ابرو برداشتن کمتره😅
سزارین من طبیعی اذیت شدم و هنوزم هست...جای بخیهام درده
منم تو فکرشم
من انتخابم سزارین
شوهرم میگ طبیعی البته میگ نظر خودت ولی طبیعی عوارضش کمتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.