من پسر بزرگم را ۳ سالگی گرفتم ،
۳ روزه پروسه از پوشک گرفتن تموم شد ...
قبل اون دستشویی می بردم که آشنا بشه ولی اقدامی نکردم فقط در حد یکبار در روز
اصلا اعتقادی به زود گرفتن ندارم ،
دومی هم ایشالا بعد دوسال و نیم
توصیه میکنم حتما دوره از پوشک گرفتن بانو صادقی در ایتا رو تهیه کنید و گوش بدید... خودم گوش دادم خیلی حرفای مفیدی زده ..
بلده ولی لج بازی میکنه نمیگه الان یکسال از پوشک گرفتم ولی نمیگه خیلی کم پیش بیاد بگه
۵روز ولی بعد ۱هفته پسرفت داشت و ول میکرد باز بعد ۲روز برگشت
پسرمن نمیگ هنوز ساعتشو فهمیدم اون ساعت دیگ میفرستم حیاط میگم برو جیش کن بیا زیاد رو این مورد حساس نیستم همین ک یاد بگیره بیرون جیش کنه شروع خوبیه چون تازه اول راهیم
پسر من میگه حموم جیش(ب دسشویی و حموم جفتش میگه حموم)اما گاهی اوقات لجبازی میکنه نمیگه .حدود ی هفته طول کشید شایدم کمتر البته اولین بار خودش بدون اینکه من بگم یا ببرمش رفت تو دسشویی جیش کرد اومد بیرون برای خودش دست زد منم دیدم امادگی داره باهاش تمرین کردم
با تنی خسته روان فرسوده ام
۴۰ رووووز بعد
من یک ماهه گرفتم هنوز نمیگه🤦🏼♀️
جیش توی یک روزونیم 🙂بخاطر اب بازی خیلی زود گف پی پی هم راحت بودیما قشنگ روزی دوبار میکرد ولی الان ۳روزه یبوسهه🥲
یه هفته ۱۰روز البته من چون اثاث کشی دارم میخوام فرشامو بشورم به کل بیخیال خونه شدم شبام پوشک نکردم بدتر گیجش میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.