بچه هاتون رو از چند سالگی جدا کردید؟

۱۱ پاسخ

زودتر از 5 سال گناه داره
قشنگ باید حس امنیت و عشق مادر را درک کنه، جدا هم بشن تا چند ماه باید قبل خواب کنارش باشید
کتاب بخونید یا یکم صحبت کنید یا شوخی بعد بوس و شب بخیر هم از سمت پدر و هم مادر
بعد یه چراغ خواب کم نور همیشه روشن باشه و اینکه تاکید کنید کاری داشتی بیدارم یا حواسم بهت هست راحت بخواب

7 سال
جدیدا میره اتاقش
البته بازم میاد پیش من و باباش
چیزی نمیگیم عادت میکنه بالاخره
توی اتاقش اهنگ گوش میده
مستقل شدن را دوست داره

بعد از ۴۰ روزگی میرن اتاق خودشون و بنده تا دو سال شبا در راه اتاقا هستم تا شیرشون بدم ولی خیلی از نتیجه کار راضی هستم دختر بزرگم ۱۵ سالشه کوچیکه ۹ سال فوق العاده منظم و رو برنامه هستن شبا زود میخوابن صبح زود راحت برای مدرسه بیدار میشن من و همسرم هم راحت کنار هم میخوابیم

پسر من زیر نظر تراپیست بود
تراپیستش گفت حتما باید قبل از دو سال و نیم جدا بشه

من ۴-۶ ماهگی جدا میکنم جاشو چون هنوز وابسته نشده و راحت تره اگه بشه❤️

هنوز بغلمه ۳ سالشه

دخترم از حدود 4 سالگی جدا میخوابید، دیگه یه مدت مریض شد و شوفاژ اتاقش خراب شد مجبور شدم بیارم پیش خودم، بعدم جنگ شد و از سر و صدا میترسید دیگه ماندگار شده

۳سالگی

نه سالشه فعلا پیش خودمونه🤷‍♀️

من قصد دارم از ۶ ماهگی جدا کنم ببینم موفق میشم

۶ سال خودش جدا شد رفت اتاقش 😁

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری