پوشکش باز بزار
دمای خونه ۲۳ـ۲۴ درجه کن حتی میتونی ۲۲ هم کنی
روغن زیتون اگه داری بکش به سرش
پاشویه با آب ولرم و مخلوط گلاب باشه ، دستمال خیس رو بزار زیر بغل ، روی شکم روی مچ پاها و دست ها
یه نوک قاشق خاکشیر و نوک قاشق چایخوری تخم شربتی اگه داری تو آب جوش ولرم بریز بزار خنک بشه بده بهش بخوره هر چی گرمی هست از بدن خارج میکنه (اینو دوست شیرازیم بهم گفت ،گفت تابستون هفته ۲ بار به دخترت بده من وقتی. دخترم تب کرد هر کاری کردم پایین نیومد بهش دادم و کارای بالا هم انجام دادم )
شیر هم بهش بده تند تند که بدنش کم آب نشه
منم چند روز پیش زدم واکسن پسرمو همین شرایط بود ..من کلا همه لباساشو در آوردم منتهی روی پهلو و دلش یه پارچه انداختم ، همه جاشو پارچه نمدار میذاشتم تقریبا یه ۲۴ ساعت کلا نشستم پاش همراه با پاراکید و دستمال نمدار تا کم کم اوکی شد
پسر منم اونجور بود اینقد نشستم بالاسرش نگران دیدم صب شده
سر ساعت دادی پاراکیدشو،؟، زود گلاب بزن به بدنش اگه نداری پیاز بزار کف پاش لختش کن پوشک اینا نباشه تنش دسمال خیس کن ابشو بگیر بزار زیر بغلش پایین نیومد بزار روی شکمش انشالله پایین میاد زود
عزیزم این اتفاق برای من افتاد
شیاف استامینوفن نوزادان ۱۲۸ بگیر بزار براش
شیاف نداری
باید از قبل تهیه میکردی عزیزم کی بهش پاراکید دادی؟؟
پاشویه کن ۴۰درجه نرسه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.