من هنوز سوراخ نکردم
۳ ماهگی عزیزم
پیش متخصص اطفال
با دستگاه
اصلا اذیت نشد گریه هم نکرذ
چند روز پیش
پنجاه روزش بود اصلااا اذیت نشد
من انشالله چند روز دیگه واکسن ۲ماهگی شو میزنم خوب که شد میبرم سوراخ میکنم
مامانها! لحظههای نوزادی زودگذرن، اما یادگاریهاش میتونن همیشگی بشن.
اگه دوست داری یه تابلوی خاص از اولین وسایل یا مشخصات کوچولوت داشته باشی، من کنارت هستم.
خبر خوب: لازم نیست حتماً هزینه قاب کامل رو الان بدی! میتونی «فایل باکیفیت و اختصاصی» طرح رو از من بخری، با هزینهی خیلی کم روی هر متریالی که دوست داری چاپش کنی و سر فرصت، با سلیقهی خودت قابش کنی.
یه هدیهی موندگار برای اتاق فرشتهات... 👼🤍
برای دیدن مدل ها
وقیمت
به این شماره در پیام رسان بله وایتا پیام بدید
09168070572
من دختر بزرگمو۶ماهکی بردم
اینم ب امید خدا شهریور میبرم
من ۲۷ روزگی همون موقع گریه کرد دیگه اذیت نشد
من چهل روزگیش سوراخ کردم اذیتم نداشت
من هنوز نکردم ولی این چند روزه میبرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.