۸ پاسخ

ان شالله که امروز بیدار شه خوب شده کلا🌷
پسر من فقط همون روز اذیت بود، از فرداش قطره هم ندادم اصلا

منم امشب شب اول واکسن خداروشکر خوبه دماش چار نیم باید پاراکید بدم نمیدونم چجوری بدم خابه😑

عزیزم در هر صورت تب باشه یا نه. قطره ۴ ساعتی بده چون یه مرتبه تب میشه و برا درد هم خوب هست اروم میشه تا سه روز البته روز اول ۴. روز دوم ۶ روز سوم ۸ ساعتی. قطره بده اگر تب هم نباشه

اونموقع که دادی تب داشت؟
هر یه ساعت چک کن اگر تا۳تب کرد دوباره بده وگرنه لازم نیست مگر اینکه از درد نتونه بخوابه
یه بلوز راحت نخی اگر میتونی تنش کن لرز نکنه

خیلی پایینه روش پتوی نازک بزار خدایی نکرده لرز نکنه

دماش پایینه
روش پتو بکش ،لرز میکنه سرما میخوره
خودتم‌ی امشب حواست باشه دگ نگرانی نداره فردا

اون تب سنج ها نیم درجه پایین نشون میدن .پاراکید دوبرابر وزنش نده چند قطره کم بده

پاراکید و‌بده برا دردش خوبه
ولی بچه سردشه یچی بنداز روش

سوال های مرتبط