۶ پاسخ

از بیشتر از س ساعت خوابید خودت بیدار کن شیر بده شیر بخوره باز میخابه چون قندش میفته تا 6 ماهگی باید هواسمون باشه چون اینقدر خوابشون میاد نمیتونن بلند بشن گشنع هم که باشن همین جوری گشنه باشن تو خواب قندشون میفته

بذار هرچقدر میخاد بخوابه کاریش نداشته باش خودش گشنش بشه بیدار میشه

🙏🙏🙏😭

برا من ک شب چهار ساعت گاهی پنج ساعت میخوابه

من جدیدا شبا ۵ با ۶ یا ۷ میخوابه

۵ـ۶ ساعت اگه شیر نخورده بهش شیر بده بزار باز بخوابع
خواب برای رشد عالیه

سوال های مرتبط