۵ پاسخ

عزیزم منم اینطوری بودم بچه بریچ بود

ممکنه فشارت بالا باشه یه فشار بگیر. من دیشب اینجوری بودم فشارمو گرفتم روی ۱۵ بود

سفالیک شده😂

رفلاکس معده ست

اقا لیام فشار میاره به دنده هات😁

سوال های مرتبط