۳ پاسخ

من جدیدا زیاد اروغ نمیگیرم😶😶 از وقتی فاموتیدین دارم بهش میدم خیلی طول میکشه اروغ بزنه تازه وقتی میزنه ام بعدش سکسکه ش میگیره.. وقتایی که میبینم خودش ی حالیه و اروغ داره فقط بلندش میکنم

منم همینطور شدم. یه بالشت بذار زیر دستت نگهش دار

راه حلی دارید؟

سوال های مرتبط