من جدیدا زیاد اروغ نمیگیرم😶😶 از وقتی فاموتیدین دارم بهش میدم خیلی طول میکشه اروغ بزنه تازه وقتی میزنه ام بعدش سکسکه ش میگیره.. وقتایی که میبینم خودش ی حالیه و اروغ داره فقط بلندش میکنم
منم همینطور شدم. یه بالشت بذار زیر دستت نگهش دار
راه حلی دارید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.