فرقی نداره مث همون اولی
تدریجی باید بدی. مثلا اول یه پیمانه ۲ و دو پیمانه ۱. روز بعد نصف نصف. روز بعد دو تا ۲ و یکی ۱. روز بعد کلا ۲
سلام نصف شیر یک با نصف شیر دو رو قاطی کن که عادت کنه چون اونجوری نفخ میکنه اگه یهو عوض کنی☺️
سلام مثل همون شماره ۱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.