۵ پاسخ

انگار هنوز زردی داره . چشماش کمی زرد

دکتر به من گفت اگزماس، کل صورتش پر شده بود و زبر هم بودن، پماد داد زدم، الان بهتره خداروشکر

دختر من اینطور بود دکتر گفت آکنه نوزادیه یه پماد داد زدم بهش اوکی شد

زیآد صورتشو بوس نکنید

من دخترم اینجوری میشد دکتر گفت از حساسیته زه مدت به خوردن غذاها توجه کردم متوجه شدم به لبنیات حساسیت دارا

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی