انگار هنوز زردی داره . چشماش کمی زرد
دکتر به من گفت اگزماس، کل صورتش پر شده بود و زبر هم بودن، پماد داد زدم، الان بهتره خداروشکر
دختر من اینطور بود دکتر گفت آکنه نوزادیه یه پماد داد زدم بهش اوکی شد
زیآد صورتشو بوس نکنید
من دخترم اینجوری میشد دکتر گفت از حساسیته زه مدت به خوردن غذاها توجه کردم متوجه شدم به لبنیات حساسیت دارا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.