۱۹ پاسخ

شیرخشک زیادیش خوب یوبست میاره

من الان دیگه داره مدفوعش خوب میشه ایقدسفت بودهمین داروهارودادمش ولی بازم تعدادفعاتش خیلی میره بیرون

همش زورمیزنه دکترم میگه بابدروغن گرچک بدبش شکمش خوب کارکنه دیگه ندش

من ناراحتم‌میگم چراشیردادمش اونوروزدستشوییش خوب بودروزی دوبارخوب میرفت الان زورمیزنه کم کم میره شایدروزی ۴بارکم

منم شرخشکش اپتامیل مشکلی نداره دکترگفت روزی یکباربدش بعدش کم کم بکنش دوبار

ولی گعتم هرروزقطرهاشومیدم چون قطره خوبی هستن دکترمیگه تا۳ماه نیم ای کولیک زورزدن ای چیارودارن

ولی من دستسویی رفتنش حوب بودروالش خوب پیش میبردم تاهمون شیرخشک زیادی دادمش

ن میگن بچه نمیره بیرون میخان چاق بشن مردم مااینومیگن

منم پسرم هی بادمیده بیرون معذرت میخام یکمی مدفوع میکنه ایقددرگیرش شدم

دوروزداخل شیرخشک زیادرویی کردم بهش روغن گرچک دادبی بی کردادباکولیک ایز

هیچ مشکلی نیست

هیچ مشکلی نیست

الان دوروزکم کم میرفت دستشویی سفت بودخیلی بعدبردمش دکترگفت ازشیرخشک

منم پسرم اوکی بودهرروزدوبارشیرخشک میدادمش دوبارم مدفوع میکردخوب بودولی هی زورمیزدچی دل دردداشت بهش پدیابست کولیک میدادم خوب بود

ولی بازم شنیدم میگن طبیعیه تا ۴ روز مدفوع نکردن

مم هر وقت میخام زود شنم بچم کار بده یکمی ابجوش نبات با عرق نعنا مخلوط میکنن توی شیشه میدم بهش سریع دل و روده هاشو صاف میکنه و دستشویی میکنه

اره شیر خشک نساخته

نه از شیرخشک نیس گاهی اوقات بچها اینطوری میشن قطره بیبی کر هر ۱۲ ساعت ۵ قطره بده اکی میشه

اره.دور نافشو با روغن زیتون یا کرچک ماساژ بده، منصوصا کرچک سریع شکمش کار میکنه

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان مهوای مادر مامان مهوای مادر ۹ ماهگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی