۲ پاسخ

هی من قرص هم خوردم ولی الان ۱۲ روزه پریود نشدم بیبی چک مثبت شد امروز ازمایش دادم منتظر جوابم 🫠

منم بعد ۳۰روزگی خوردم ۴۰روز نشوده بودم بعد روز ۴۰هم زد پریود شدم قرص بازم کرده بود ۴۷روزم هم‌بود رفتم‌آیدی گذاشتم گفتم یه موقه اینجوری تو رابطه مشکوک زدیم خیالم راحت باشه
کاش از یه طریق دیگه باردار میشودیم اه چیه اینجوری آدم استرس میکشه

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش ۱۶ ماهگی