۵ پاسخ

هیچکس اینو به من نگفت اما من به تو که تازه قراره پسرتو بغل بگیری میگم اولاش چون عادت به بدخوابی و ی جا موندن نداری یکم اذیت میشی حوصلت سر میره پشیمون میشی عصبی میشی اما تا۴۰روزه همش۴۰روز که گذشت خنده های بی صدا و قان وقون کردنش شروع میشه زندگیت میشه گلستون تازه میفهمی زندگی نکردی

وایی تخت و تشکش از مال پسره منه😍خدا حفظش کنه

بسلامتی عزیزم

عزیزممم 😍صحیح و سالم بغل بگیری🥺🤲🏻

بسلامتی ایشالله

سوال های مرتبط