۷ پاسخ

وای خدای من. خدا کنه به زودی زود بیاد بغلت عزیزم. من سزارینم و هیچوقت حاملگی به این طولانی رو تجربه نمیکنم☺️

من که هیچ علایمی از زایمان ندارم 🤦

منم سزراینی هستم دوقلو ولی دیروسخت گذشت ودرصورتی ترس سزراین کشتتم آسایش نذاشته برام

منم ۶ شهریورم
هیچ دردی ندارم

ان شا الله

دختر من خیلی صبوره نمیاد که

انشالا گلم

سوال های مرتبط

مامان yasan🩵Alisam مامان yasan🩵Alisam ۴ ماهگی
مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی
مامان عسلی💖 مامان عسلی💖 روزهای ابتدایی تولد