سلام بر ماه دهم😕

۱۴ پاسخ

ماشاالله.منی که استرس زایمان زودرس دارم دوست دارم جای شما باشم

🤣🤣🤣دقیقا من دیگه باید سلام کنم به ماه ۱۱

سلام منم ب ماه دهم 🤦🏼‍♂️🤣

منم صب میرم ماه دهم😂

فیلی مگه برو دکتر خوب با آمپول فشار بیاردش

😂😂 یادش بخیر منم به ماه دهم سلام دادم 😂😂

وای خوبه که چیزی نمونده یه کوچولو دیگه تحمل کنی جوجه ی قشنگت تو بغلته انشالله بسلامتی

خداقوت بهت

سلام منم امروز رفتم تو ماه دهم ، چرا این جوجه ها دل نمیکنن از اون تو 🥲🥲🥲

چقدر عجله دارین😅

😂😂
ایشالا که بسلامتی بغل بگیری نینی رو بزودی 💗

عزیزم😂ان‌شاءالله زودتر و بسلامتی زایمان کنی
من از الانم احساس سنگینی میکنم

😂😂😂😂😂😂

هههه سلام😩😩😩

سوال های مرتبط

مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی
مامان عسلی💖 مامان عسلی💖 هفته چهلم بارداری
مامان امیر و ابرا مامان امیر و ابرا ۴ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۲ سالگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۲ ماهگی
مامان نیلا🥰 مامان نیلا🥰 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣🌈 مامان جوجه رنگی🐣🌈 ۴ ماهگی
مامان عشقهای زندگیم مامان عشقهای زندگیم ۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۳ ماهگی
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی ۱ ماهگی
مامان امیررضا🧡 مامان امیررضا🧡 ۷ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی