هزینش چقدره عزیزم واسه زایمان طبیعی الان.؟
منم 8سال پیش زایمان کردم خیلی عالی بود واقعا راضی بودم
من ۷ سال پیش زایمان طبیعی داشتم راضی بودم، اگه ماما همراه بگیری بهتره چون ماما اونجا واینمیسته کنارت .
از تمیزی و برخورد و اتاق ها راضی بودم ، بی حسی تو رگی هم گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.