خانومای مشهدی بیمارستان امام حسین چجوریه
کسی راضی بوده؟

۳ پاسخ

هزینش چقدره عزیزم واسه زایمان طبیعی الان.؟

منم 8سال پیش زایمان کردم خیلی عالی بود واقعا راضی بودم

من ۷ سال پیش زایمان طبیعی داشتم راضی بودم، اگه ماما همراه بگیری بهتره چون ماما اونجا واینمیسته کنارت .
از تمیزی و برخورد و اتاق ها راضی بودم ، بی حسی تو رگی هم گرفتم

سوال های مرتبط