ب نظرم دلمون رو خوش میکنیم و در واقع جوابمون زهی خیال باطل هست😂😂🤌🏻
آره دقیقا
من سر امیرحسین دقیق قبل از 40 روز 37 روز بود هم خوابش بهتر شد تنظیم شد هم وزن دهی
وای بچه فامیل ما انقد ساکت بود ۴۰ روزش ک شد یه سلطیه بازی درمیاره😐دخترم منم ساکته میترسم اینطور شه😵💫
والا بچه من اولاش اصلااا چیزیش نبود ولی الان دل دردش دستشویی رفتنش بدتر شده🤣🤣🤣
مثل زمان بارداریه که میگن سه ماه بگذرع ویار تمومه نشد ماه چهارم صددرصده
همش وعده همش وعید
خوابش اره واقعا
نه والا مال من ۲ روز گذشته ولی بدتر شده 🥲🥲 بیرون رویش خوبه خوراکشم خوبه ولی خوابش بهم ریخته و بالا میاره
بچه من شنیه میشه دوماهش هنوز عصرا گریه زیاد میکنه جیغ میزنه آروم نمیشه. کلافه شدم. بهتر از قبل نشده
والا پسر بزرگمن بعد چهل روز گریه هاش شروع شد
بله عزیزم حتما آداب چهله رو اگر اعتقاد داری انجام بده من نتیجه گرفتم
اره خیلی بهتر میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.