۹ پاسخ

منم انقد زیاد شده بود شبا همش خوابشو میدیدم و حتی ارضا میشدم تو خواب

منم تو بارداری پسرم اونجوری بودم
بشدتت هوس داشتم 🤦‍♀️

به خاطر تغییرات هورمون بارداری، برای بعضی ها زیاد میشه برای بعضی ها کم میشه. من از دسته ی دوم بودم. کاش ی دارویی آمپولی چیزی بود من میزدم این لعنتی زیاد میشد

امپول یا شیاف پروژسترون استفاده میکنی؟

منم همین بود البته دارو داشتم فک کنم به خاطر شیاف و امپول بود

مخصوصا سه ماه اول

من متنفر شدم

تغییرات هورمونی عزیزم

تغیرات هورمونی من سر امیرعباس اینجوری بودم به حدی که روزا شوهرم نبود از شدت نیاز احساس گناه میکردم گریه میکردم که چرا اینجوری شدم دیگه خدارو شکر ایندفعه اصلا میلی ندارم🤣

پس چرا من بدم میاد😂

افزایش خون‌رسانی بدن .

سوال های مرتبط