۶ پاسخ

من بعد هر بار شیر دادن پنج تا ده سیسی بهش میدم یه بار میخوره یه بار نه ولی خوبه با سرنگ میدمش

اول باید شیرخودت رو بدی تاکاملا سیربشه اگردیدی سیرنشد شیرخشک بده بچه وقتی سیرنمیشه گریه میکنه من ازاونجا میفهمیدم که بچم سیرنشده بعدش پامیشدم شیرخشک درست میکردم انقدر شیرخودت را اولویت بزار وبده که بیشتربشه شیرت بامکیدن بیشترمیشه بعدش مایعات زیادبخور وقطره شیرافزا خیلی تاثیرداره اونم بگیربخور رفته رفته شیرت بیشترمیشه میبینی

ببین دختر من یه تایمی از روز هست هر کاری میکنم دیگه سینه رو نمیگیره اون موقع هست که میفهمم شیر خشک باید بدم ، وقتی میخوره قشنگ چند ساعت می‌خوابه ولی شیر خودم خوابشو سنگین نمیکنه حدودا یکی دو بار در طول روز شیرخشک میدم هر بار ۳۰ یا ۶۰‌ تا بستگی داره چقد گشنه باشه ، فعلا خداروشکر این روش خوبه

پودر گالاکتومید بخر سریع شیرت میاد

من اپتامیل میدادم روزی یکی دوبار از سینه نیوفتاد چون زردی داش باید میدادم
خداروشکر شیر خشکی نشد چون مزه اپتامیل میگن خیلی نزدیکه به شیر مادر ولی کلا اگه حس کردید میلش زیادتر شده به شیر خشک باید مدیریت کنید شیرخشکی نشه حیفه مثلا من دکترم گفت اگه دیدی شیشه بیشتر دوست داره شیرخشک رو با سرنگ بهش بده یا یه دکتر دیگه بهم گفت وقتی داره شیر خودتون میخوره با سرنگ رو سینه ات شیر خشکم بریز اونم بره تو دهنش با هم بخوره که متوجه نشه

انقدر باید بخوره تا خودش سینه یا شیشه رو ول کن ولی اگر شیرت کم بچه بعد ۳ ساعت از روی خستگی سینه رو ول میکن منم تو شرایط شمام مجبوری شیرخشک بدی اگر نمیخای شیرخشکی بشه اول بزار سینه ات مک بزنه فشار بده ببین چیزی میاد بعدش با قطره چکان شیرخشک بده که گرسنه نمونه شاید رفته رفته شیرت زیاد شد

سوال های مرتبط