من با سونو داپلر دادم سونو رشد رو شد 4750عزیزم
از ۱۴۰۰ به بالا
من 1390دادم
من ۴روز میش رفتم۱۴۰۰ شد
تو جای دولتی ارزون تر میشه جای خصوصی اینجا ۱۲۰۰ بود
من رفتم دولتی آزاد ۶۰۰ بود با بیمه سلامت شد ۹۰ تومن
دو هفته پیش سونو دادم با تامین اجتماعی ۲۱۰۰
شد برا من1400
من رفتم دیروز ۱۱۰۰ شد با تامین اجتماعی
من الان اومدم ۱۴۰۰هست قیمتش
من رشد رو ۲۴۰۰ دادم
من رشد و دالپر و همه رو دکترم گفت۷ رفتم جای دیگه ۴۴۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.