مامانا هزینه سنو رشد چقدره معمولا؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

من با سونو داپلر دادم سونو رشد رو شد 4750عزیزم

از ۱۴۰۰ به بالا

من 1390دادم

من ۴روز میش رفتم‌۱۴۰۰ شد

تو جای دولتی ارزون تر میشه جای خصوصی اینجا ۱۲۰۰ بود
من رفتم دولتی آزاد ۶۰۰ بود با بیمه سلامت شد ۹۰ تومن

دو هفته پیش سونو دادم با تامین اجتماعی ۲۱۰۰

شد برا من1400

من رفتم دیروز ۱۱۰۰ شد با تامین اجتماعی

من الان اومدم ۱۴۰۰هست قیمتش

من رشد رو ۲۴۰۰ دادم

من رشد و دالپر و همه رو دکترم گفت۷ رفتم جای دیگه ۴۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان 🩵آیلین🩷 مامان آیهان 🩵آیلین🩷 ۱ ماهگی
مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد