بچه ها پودر لیدی میل باید با چیزی قاطی بشه؟

۶ پاسخ

با شیر گرم خیلی خوشمزست

من باشبر میخوردم با اب مزه خوبی نداره

شیر بهتره

من با شیر میخوردم

با شیر یا اب میتونی مخلوط کنی
اگ پیشت تلخ بود میتونی بهش شکر یا عسل هم اضاف کنی

فک کنم با شیر یا آبمیوه یا آب برا شیرت زیاد بشه گرفتی ؟

سوال های مرتبط

مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۶ ماهگی