۱۳ پاسخ

عالیه من رشتم هنرهای تجسمی هست از نظر هوش هم خوبه بزرگتر شد بفرستش کلاس نقاشی

خیلی استعداد داره پسرت🧿🧿🧿
وایت برد و ماژیک گرفتی؟ همه جا رو رنگی نمیکنه ؟

عالیههههه ماشاالله بهش
دختر من که خط خطی میکنه😃

ای جونم بچه هنرمندم 😍😘

باریکلا

عالیییییه😍😍😍😍😍😍😍😍

قشنگه تونسته خیلی چیزا رو تشخیص بده مهم اینه

ای جووونمممم عالیه 😍😍عزیزم کلاس میبریش؟
دختر منم خیلی علاقه به نقاشی داره

اون غواصه فق تازه ابرم دارن تو دریا

آفرین بهش محمد فقط خط خطی می کنه😂

این بهتر گرفتیم 😍😍🥹🥹🥹🥹😁😂😂😂😂😂

تصویر

نی نی هیولا
«گل ؛ابر ک بارون میا ؛کوسه ؛ماهی؛ »

چه خوشگل کشیده آفرین

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی
مامان نیلای جان مامان نیلای جان ۴ سالگی