سلام خانما بالای رد بخیه هام کبود شده طبیعیه؟

۲ پاسخ

سلام اره طبیعیه برای من اولش پایینش کبود شد بعد بالاش ترسیدم رفتم کلی سونو اینا انجام دادم هیچی نبود طبیعبه موقع عمل فشار اومده

اره برا منم کبود شده

سوال های مرتبط

مامان گوگول🩷 مامان گوگول🩷 ۱۵ ماهگی