۸ پاسخ

قطره آ د بمال ب پستونک‌بده بهش

من که کلا ندادم الان شبا تو خواب نق میزنه دو میک نزده میخوابه یا موقع خوابش دوست داره سینه تو دهنش باشه با این حال نگرفتم

پسر من ارتودنسیش نمیگرفت ولی بادمی میگیره

به پستونکش قطره ایی که دوسداره بمال

پسر من که از همون اول نگرف منم ندادم
پستونکی نباشه بهتره

انقد امتحان کن تا بگیره یکم از شیرت وبه سر پستونک بزن وسرپستونک وشیرین کن گاهی بده پستونک ووقتی بچه سیره بده بهش وقتی گشنه است نده موقعی‌که خوابش میاد وسیره بده بهش بوخوره

موقع نوزادی باید بهش میدادی الان فک نکنم دیگه بگیره
دختر منکه از اول هرچقدر تلاش کردم نگرفت
ولی پسرمو فردای روزی که بدنیا اومده بود تو بیمارستان بهش دادم عادت کنه

از خدات باشه
ولش کن چیکارش داری
بعد که بخوای ازش بگیری پدرت و در میاره
دختر من خیلی وابسته شده
همشم با دستش پستونک و میکشه در میاره نق میزنه هی باید تو دهنش کنم

سوال های مرتبط