۱۰ پاسخ

من ک تا ۳روز اصلا آب نزدم
پسر‌منم ۱۰‌روز دیگه واکسن ۴ماهگی داره خیلی استرس دارم🫤

من ک روز دوم اینقد بچم اذیت بود بردمش حموم گذاشتم تو اب گرم بلکه حالش جا بیاد.چیز خاصیم نشد.حالا شما رعایت کن

اره عزیزم اب نباید بخوره
من پنبه رو خیس میکردم تمیزش میکردم
بعد با پنبه خشک تنشو خشک میکردم
دستمال مرطوب هم نمیزدم جهت جلوگیری از حساسیت

تا دو روز آب نزن ،دستمالش کن

تا سه روز اب نزن اما شستن بچه به پاش آب میرسه
من دختمو به پشت نگه میداشتم آب اصلا به رون پاش نمیخورد

ان شاءالله بسلامتی بگذره
پاهاش با روسری آروم ببند زیاد اذیت نشه

با پنبه خیس یا دستمال مرطوب تمیز کن
تا ۲ روز اب نزن

اره با دستمال مرطوب پاک کن

تا سه روز نه نباید بخوره

اره عزیزم تا ۳روز اصلا اب نزنی ها

سوال های مرتبط

مامان دیار👼🏻🩵 مامان دیار👼🏻🩵 ۸ ماهگی