گشاد نمیشه حالت ارتجاعی داره بخیه هم میزنن اون قدیما بود ت خونه زایمان میکردن بخیه ای ت کار نبود
واسه من کگشاد نشده واقعا
من هیچ مشکلی نداشتم مثل قبل شدم فکر کنم بدن با بدن فرق داشته باشه
گشادی واژن از سردی رحم میاد. و رطوبت رحم. بیشتر میگن. از عطاری ها بپرسی. دارو میدن. رطوبتش کم بشه واژن تنگ بشه
من نگرفتم، خیلی ها رو هم میشناسم که نگرفتن، البته من خودم بعد از زایمان ورزش رو شروع کردم
عزیزم داخل و بیرون بخیه میزنن نمیزارن باز بمونه ک
همه کسایی که زایمان طبیعی میکنن اینجوری میشن، باید خوب از داخل بخیه بزنن براتون. اگر مشکل دارید باید براتون عمل ترمیمی مجدد انجام بشه
ن والا من همونم
من خواهرم و مادرم طبیعی بودن چنین مشکلی نداشتن بیشتر به ژن هست و اینکه اگر رعایت کنی تا ۴۰ روز رابطه نداشته باشی و کار سنگین نکنی واژن و رحم خودشو خیلی زود ترمیم و جمع میکنه
نگرفتم من
منکه نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.