۳ پاسخ

سلام عزیزم شما ازون سویقی ک گفتی استفاده کردی جواب گرفتی؟ از پیج حکیم بانو

سلام عزیزم از سنشونه بچه منم از یکسالگی اینطوریه تا الان فقط تحمل و مدارا باید بکنی من دوتا روانشناس کودک بردم همینو گفتن

منم بچه ام همش گیر داده به من به خدا کارهای خونه ام مونده

سوال های مرتبط