زود زدی خیل
زود زدی
نه هاله ندارع
نداره قشنگم زود زدی
مثبته هاله داره،پر رنگ ترمیشه حالا روزموعد
من ک اصلااا قبل موعد نمیزنم
ی بار خود روز موعد زدم هاله افتاد همه جا زده بودن مثبته رفتم ازمایش منفی بود
ی بار دیگم زدم مثبت شد بعدم پوچ و شیمیایی بود و دفع شد
دیگ ب هیچی اعتماد ندارم تا دو تا خط پررنگ پررنگ نیفته ب هیچی اعتماد نکن
مثبت هم باشه الان نشون نمیده
زود زدیییی😬
۸ روز خیلیههههه.برا من روز موعدم هاله انداخت
ب هاله خیلی ریزع
زود زدی اخه
متاسفانه نداره
اووو خیلییی زود زدی قشنگم ایشالا یه روز ب موئد یا بعد تاخیر بزن
زود زدی گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.