۷ پاسخ

سلام ،معمولا همسرتون رو میفرستن از بفه خود بیمارستان میگن برید ساک نوزاد و مادر بگیرید ،ساک هم لباس توش داره

اره الان دیگه همه بیمارستان میدن عزیزم اینارو توش داره

زندایی من اونجا زایمان کرده بود یادمه گفت لباس نوزاد بهش دادن، باقی وسایلو نمیدونم

سلام من سال ۴۰۱ که زایمان کردم میلاد پوشک و گان و دمپایی و این چیزا واسه خودم داده بودن یه بسته مای بی بی و یه دست لباس و فین گیر هم واسه بچه داده بودن اون موقع ۳۰۰ تومن داده بودیم ما الان نمی‌دونم چقد شده بعد اینکه به شوهرمم گفته بودن به غیر از اون ساک یه آبمیوه بزرگ و یه بسته خرما و لیوان هم خریده بود لیست داده بودن اینارو گرفته بود

خودت درس کردی😅

عزیزم اسم علیهان انتخاب کردی می‌دونی قبول میکنن یا نه

سلام اسم پسرتون تو شناسنامه علیهان هست

سوال های مرتبط