هردو
اصلا هیچ ربطی به هم ندارن همه بچه ها رو تاب نمیششینن بلکه عادتشون بدی اما استخر توپ طبق تجربه خودم خیلی خوبه وسایل بچه و توپ میریزی توش میشینه توش بازی میکنه حتی بخاطر بادی بودنش خطرم نداره
من استخر توپ گرفتم
من تاب خریدم ایشالا سر وقت استخر بادی هم میخرم
من تاب گرفتم ابجیم میگف خیلی خوبه اگه اون نبود پاهام داغون میشد انقد مجبور میشدم تکونش بدم ولی رو تاب میزارمش میرم به کارام میرسم خودش گیج میشه میخابه
بچه ها عاشق هردوشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.