۱۹ پاسخ

هر کی بده دشمن بچشه والا
بچه از نمک چی سرش میشع اخه؟
الان نشون نمیده تو بزرگسالی فشارخون و دیابت میاد سراغش

چرا میگن ۱۰۰۰روز طلایی؟

جدا براش غذا میپزم
غذا هامو کم نمک میپزم بعضی وقتا از غذامون بهش میدم در حد خیلی کم

من دختر داییم میده به بچه هاش بچه اولش الان 12 سالس دومی هم 2 سالشه

من میدم

من میدم

من میدم

من جدا غذا درست میکنم ولی یه وقتایی مثلا من یه چیزی میخورم دخترم هعی نگاه میکنه میخواد از دستم بگیره یه ذره میزنم به دهنش ولی غذای سفره زیاد نمیدم بهش

مگه چقد سخته ٦ ماه غذاي بي نمك و مخصوص درست كردن كه اينكارو ميكنين ! غذاي بچه ها هم ك راحت درست ميشه مثه سفره دنك و فنگ نداره

چرا همتون با نمک‌غذا میدین😭 دکترا که میگن تا زیر یک سال نباید نمک بخورن واسه کلیه هاشون مناسب نیست

من میدم.

اصلا نمیدم من

من میدم اما کم نمک بعضی وقتام اصلا نمک نمیزنم به غذامون سر سفره میزنیم

میدم.

من میدن

من میدم هرچی خودمون میخوریم دیگه خیلی سخت نگیرین مگ‌ما چ جوری بزرگ کردن

من میدم بردم بهداشت گفت غذای خودتون بده امااا کم نمک منو باباشم کلا کم نمک غذا میخوریم

من دیشب غذا درست نکرده بودم یکمممم کتلت دادم بهش،هنوز رعایت میکنم ولی کم کم دیگه گاهی از غذای خودمونم بهش میدم ،نزدیک یک سالشه کم کم باید از حساسیتا کم کرد،البته غذاهام خیلی کم نمکه

من میدادم اما همیشه ن بعضی وقتا دکترش دعوام کرد دیگ کلا نمیدم جدا غذا میزارم براش

من میدم بچمم خیلی دوس داره

سوال های مرتبط