خانما کیا تولد بچشون 13بدر هست اعلام حضور کنید لطفا

۸ پاسخ

پسر من 13به در ماهگردشه

پسر من 17فروردین بدنیا اومد

سیزده ب در بستری شدم ۱۴ دهم دنیا اومد

پسز من۵ ام🥺۱۳ ب درد بستری بود منم رفتم پیشش بهش شیر بدم

دختر من فردای ۱۳ بدر

یادش بخیر من سیزده بدر نرفتم‌ بیرون گفتم زایمان میکنم امروز نشد دیگه افتاد ۱۸ فروردین

برا دختر منم ۹ فروردین هست

پسرمن 15 فروردینه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ سالگی