۵ پاسخ

فلفل نزنی بهش و خوب له کنی بدی بتونه بخوره مشکلی نداره

طبق کارت بهداشت. که غذا بهش میدهم

من از ۴ماهگی میدم

ولا من. توی ده ماهگی. غذای سفره بهش نمیدهم. چون ادویه خوب نیست واسه این ها میسه الرژی واسم

نه همه چیز ولی گاهی میدم ...

سوال های مرتبط