۱۱ پاسخ

ب من مامانم گفت تو خورش یا ابگوشتی ک درست میکنی سیب زمینی رو بشور و با پوست بنداز ک پخته بشه بعد ب ب بچه من اول با پوست مینداختم الان پوشتشو میگیرم و میدم خداروشکر خوب میخوره در حد توانش

من به پسرم همه چی دادم هیچ مشکلی ام نداره همه چیش خوبه الان ۵ سالشه

همه ادویه ها مجازه جز فلفل عسل

تا ۱۰ماهگی نباید داد
فقط میشه برنج داد

اشتباه این سن غذا سفره
بچه دیگه غذا خودش را نمیخوره

من‌میدم بهش

من تا یک سالگی ندادم معدشون تحمل نداره

من میدم چون خیلی نگاه می‌کنه احساس میکنم دلش میخواد

دختر من نه شیر دوست داره نه غذای خودش ولی ما سفره دوست داره

غذای سفره زوده بنظرم ، چون غذاهای ما همش ادویه و نمک اینا داره دکتر زه من گفت از یکسال بهتره غذای سقره بخوره

من خیلی وقت میدم

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۵ ماهگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان فندق🤍👼🏻 مامان فندق🤍👼🏻 ۱ سالگی