مامان پریا آی دی روبیکا تون میفرسین
عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم
خیلی کار اشتباهیه
الان بد بودنش را نشون نمیده
ده بیست ساله دیگه این بچه یه معده ی ضعیف داره
کلا برا خودش جدا غذا بپزی بهتره
من دو سه روزه شروع کردم میدم اگه غذا تازه پخته باشیم میدم اگه از شب مونده باشه یچیزی خودم میپزم براش
من میدم چون غذای سفره رو بیشتر دوست داره
من چند باری دادم
من چندباری دادم ولی دیگه نمیدم
حتما یچیزی هست که میگن ندین
من میدم بعضی غذاهارو
هر کی هم میده اشتباهه عزیزم شما نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.